Legyetek szivesek irjátok már meg hogy mennyi az L60.4x4 fogyasztása. Tényleg igaz,hogy a 40 L-t is megeszi országúton?Gondolkodom rajta,hogy a sima L60 -asomat lecserélném egy terepesre. Ez 25-30 at fogyaszt. Méheket szállitok vele konténerekben,ill + pótkocsi.de tavaj néhányszor elakadtam.Nem gond...
Mehr
L60-as ifa-nál mitől fordul elő, hogy hosszú állás után a kuplungtárcsa felragad a lendítőkerékre? Kopott valami v természetes?
Segítségeteket köszönöm!
-
Az L60-as Ifa kuplungtárcsa ragadása hosszú állás után nincs összefüggésben a kopással. Ha újra cserélnéd ki ,hosszú idő múlva az is ö...
Mehr
Érdeklődnék tőletek hogy ifa l60 porlasztóit mennyire kell belőni??köszi előre is-
A porlasztó nyomás gyári érték 190-195 bár.
Ha a motornak szeretnél egy lágyabb, kellemesebb járást, nyugodtan állíthatod 185 bárra esetleg kicsit kevesebbre, de ha a kemény kopogósat szereted vállaszd a felső hatá...
Mehr
Hol találom az L60-as Ifán a motorszámot? -
Két helyen is. A motor bal oldalával szemben állva a szívósor alatt és a gázolajszűrő mellett egy alutáblán. Ezen a táblán azonban csak szétbontva szerepel. A tényleges motorszámot beütve találjuk meg innen nem messze, kicsit balra és lejjebb a motorbl...
Mehr
Lenne egy kérdésem. Mi a véleményed ahhoz ha vissza van vezetve a kartergáz csöve a levegőszűrőbe. Láttam már olyan ifa motort ahol így oldották meg. Várom a válaszotokat. -
Bár nem írtad miért kérdezed, mert csak láttad és furcsállottad vagy mert jó ötletnek tartod azért kérded… Ezért azt tanác...
Mehr
most vásároltam egy l60 4x4 billencs ifát,és igazábol nem ismerem ezt a tipust. elsö kérdésem,hogy a négyutas szelep egyforma mindegyik l60-on? kompresszor nehezen termeli a levegöt és a légtartálybol olaj csöpög és nyomja ki az olajat a szervotartálybol? nem tudom van-e összefüggés ezek a hibák...
Mehr
Olyan gondom van az L60-as IFÁ-inkkal, hogy a hüvely felső részét állandóan letörik. Egy gyűrű és egy cső lesz belőle. Kolbensatz márkájú és folyamatosan cseréljük öket. Találkoztatok már ilyen hibával? Lehet kapni másfajtát valahol? Előre is köszi a segítséget. - Igen, találkoztunk hüvely per...
Mehr
Mitől van az, ha olajcsere után feltöltöm olajjal a motort, 30l-nél is több kell bele, hogy a nívópálca szerint jó legyen az olajszint. - 1. Ellenőrizzük a nívópálcát, amelynek teljes hossza 1090mm kell, hogy legyen 2. Emeljük fel a fülkét és az adagoló mellett a nívópálcavezetőt mozgassuk meg...
Mehr
A sebváltó szelepek működése ellentétes, vagyis mikor az egyik kapcsol a másik elereszt és fordítva. A sebváltókar oldalirányú átváltásánál mind két irányban szisszenő hang hallható. Viszont a sebváltókar erőteljes előre nyomásánál és hátrahúzásánál a szelepeknek nem kellene sziszegni illetve azok...
Mehr
Motor hiba miatt vontatni kellett az L60-ast. Miután elkészült a motor, kiderült az osztómű is rossz, pedig előtte jó volt. Van összefüggés vagy csupán véletlen? - Nagy valószínűséggel igen, van összefüggés ! Alábbi alapszabályokat jobb ha megjegyezzük, ennél a típusnál: Vontatásnál a kardánte...
Mehr
A kézifékszelepem alján eresztett a levegő. Kicseréltem egy felújítottra, de azzal is ugyan az a tünet. Leellenőrizték, azt mondták nincs baja, de kértem másikat és azzal is ereszt. Mi lehet a baj? - A kézifékszelep működése:
Feltermelt levegőnél a kézifékszelep alsó csövében állandó levegőnyo...
Mehr
Billenős autónál emeld föl a platót és támaszd ki erre alkalmas eszközzel. Fix platós autónál sajnos nem volt cél a könnyen szerelhetőség, nem elég, hogy a leszedéshez, még az állításhoz is igen szűken mérték a helyet. A rögzítés oldása után sem tudjuk egyben kiszedni kompletten a vezérlő egységet...
Mehr