Ki szeretném cserélni a légszűrőbetétet a 6 os Ifámban de hiába pattintom le az alján a tartó fuleket nem jön le az alja.Feszegetem,erőltetem,forgatni el tudom ,de csak nem jön le. Lehet,hogy felülről tartja valami csavar? -
L60as légszűrőbetét csere
A légszűrőház alsó részét a négy tartófülön kív...
Bővebben
Lenne egy kérdésem. Mi a véleményed ahhoz ha vissza van vezetve a kartergáz csöve a levegőszűrőbe. Láttam már olyan ifa motort ahol így oldották meg. Várom a válaszotokat. -
Bár nem írtad miért kérdezed, mert csak láttad és furcsállottad vagy mert jó ötletnek tartod azért kérded… Ezért azt tanác...
Bővebben
most vásároltam egy l60 4x4 billencs ifát,és igazábol nem ismerem ezt a tipust. elsö kérdésem,hogy a négyutas szelep egyforma mindegyik l60-on? kompresszor nehezen termeli a levegöt és a légtartálybol olaj csöpög és nyomja ki az olajat a szervotartálybol? nem tudom van-e összefüggés ezek a hibák...
Bővebben
A sebváltó szelepek működése ellentétes, vagyis mikor az egyik kapcsol a másik elereszt és fordítva. A sebváltókar oldalirányú átváltásánál mind két irányban szisszenő hang hallható. Viszont a sebváltókar erőteljes előre nyomásánál és hátrahúzásánál a szelepeknek nem kellene sziszegni illetve azok...
Bővebben
Olajnyomás lámpám beindítás után el kezd villogni, majd rögtön utána világít, majd ahogy melegszik a motor, már csak villog és utána elalszik. Egész nap utána nincs vele gond, de másnap reggel kezdi előröl, pedig az olajnyomás óra alapjáraton függőlegesen illetve fordulaton 1-2 óra környékén mut...
Bővebben
Motor hiba miatt vontatni kellett az L60-ast. Miután elkészült a motor, kiderült az osztómű is rossz, pedig előtte jó volt. Van összefüggés vagy csupán véletlen? - Nagy valószínűséggel igen, van összefüggés ! Alábbi alapszabályokat jobb ha megjegyezzük, ennél a típusnál: Vontatásnál a kardánte...
Bővebben
A kézifékszelepem alján eresztett a levegő. Kicseréltem egy felújítottra, de azzal is ugyan az a tünet. Leellenőrizték, azt mondták nincs baja, de kértem másikat és azzal is ereszt. Mi lehet a baj? - A kézifékszelep működése:
Feltermelt levegőnél a kézifékszelep alsó csövében állandó levegőnyo...
Bővebben
Olyan problémám lenne hogy amikor bekapcsolom az összkerék hajtást akkor nagyon szökik a levegő és a váltó tetején jön ki. Ez gondolom az O-gyűrűk hibájából adódik. A kérdésem hogy ennek a javításához csak azt a kis fedelet kell levenni amibe belecsatlakozik a levegőcső? Ha igen akkor ehhez kell...
Bővebben
Hogyan állapíthatom meg a hibát ha az EP szelepek nem működnek?
-
Az EP szelep két fontos részből áll. Az elektromos mágnesből vagy tekercsből és a mechanikus szelepből.
Az EP szelepet ellenőrizzük le úgy, hogy egyik pólusára pozitív a másik pólusára negatív 24v-os áramot adunk. A jól működ...
Bővebben
Ha a kuplungtárcsáról lekopott a betét akkor érdemes tenni rá újat vagy jobb a komplett csere? - A kuplung tárcsa gyakori hibája, hogy az agy részében a rugók és a rugó terelők eltörnek, elkopnak. Ha ezeknek nincs bajuk, érdemes gyári német betétet felszegecseltetni, ha árban kijössz az új tár...
Bővebben
Ha vontatás előtt az osztómű még jó volt, és vontatás után valamelyik tartományban nincs megfelelő meghajtás, akkor már késő erről beszélni, a baj már megtörtént, aminek az oka nagy valószínűséggel az, hogy az osztómű a vontatás közben alsó tartományban maradt.
Ilyenkor az áttétel a bolygóművön...
Bővebben
Hogyan lehet megállapítani a kompresszorról, szétszedés nélkül, hogy melyik fajta szeleppel szerelték?
-
Az L60-as kompresszorokat két féle hengerfejjel szerelték.
Számoljuk meg, hogy a hengerre szerelt hengerfej hány tagból áll (a hengert ne számoljuk bele).
A fölső két tag minden esetben...
Bővebben