X

Mielőtt a "kulisszát" kiszerelnéd az L60-asról

Vissza az előző oldalra.
Címkék
1-körös, 190-195 bár, 2-körös, 3-körös, 6-os, adagoló, adatok, agy, alacsony, alapjárat, alkatr, alkatrrész, alkatrész, alsó, alvázszám, anya, befecskendezés, bendix, besül, betét, beállítás, biztonságiszelep, csap, csavar, csere, datok, dugattyú, dugattyű, eldugul, elereszt, elgurul, ellenőr, elromlik, elromlott, előtöltés, ep szelep, ereszt, erő, erősít, eszik, fedél, feltöltés, fogas, fogaskoszorú, fogyasztás, folyik, fontos, forgatónyomaték, furat, fék, fékbetét, fékdob, fékhenger, fékmunkahenger, fékpofa, fékszelep, fölső, főlső, gumiméret, gyújtás, gyűrű, gázolaj, hajtóműolaj, hatos, helye, henger, hengerfej, hiba, hibás, hol talál, ház, hüvely, index, indító, irány, izzít, javít, javítás, jelző, kapcsoló, kartergáz, kemény, kerék, kerékfékhenger, keréktőcsavar, kevés, kinyomó, kiold, kiszedése, kiszerelés, kompr, kompresszor, kopott, kormány, kormánymű, koszorú, kulissza, kuplung, kuplungtárcsa, kábel, kézi, kézifék, kézifék henger, kézifékszelep, körös, különböző, l60-as, l60.fűtéscsap.fűtés, lamella, lehúzás, levegő, levegőcsap, levegőszelep, levegőszűrő, lámpa, légszűrő, légszűrőbetét, löket, magasság, megállapítás, megég, motor, motorolaj, motorolajszűrő, motorszám, munkahenger, , működés, műszaki, nem alszik el, nem emel ki, nem jön le, nyomaték, nyomás, nívópálca, olaj, olajcsere, olajnyomás, olajszint, omega, osztó, osztómű, perem, persely, pofa, porlasztó, pólus, pótkocsi, ragad, relé, reped, rossz, rugó, rugóerőtároló, rugós, rugósgyűrű, rögzítő, rögzítőfék, sebesség, sebváltó, sokat, sorrend, szakad, szegecs, szelep, szelephézag, szerel, szerelés, szerkezet, szerl, szervó, szilánk, szivattyú, szrerel, szétszedés, szökik, szűrő, szűrőház, sűl, tegely, teljesítmény, terep, terepes, terepváltó, termel, tárcsa, tárol, tároló, típus, tökremegy, törik, veszting, vezérlő, villog, villogó, világít, vizsgálat, vontat, vontatás, váltó, váltókar, áram, áramtalanító, átmérő, ég, önindító, útszelep, üzemanyag, üzemi,

Billenős autónál emeld föl a platót és támaszd ki erre alkalmas eszközzel. Fix platós autónál sajnos nem volt cél a könnyen szerelhetőség, nem elég, hogy a leszedéshez, még az állításhoz is igen szűken mérték a helyet. A rögzítés oldása után sem tudjuk egyben kiszedni kompletten a vezérlő egységet. Ennek a kellemetlenségnek a kiküszöbölésére szoktam ajánlani egy szerviz ablak kialakítását a rakfelületen, ami nemcsak a kiszerelést, de az igen gyakran előforduló állítási és javítási gondokat is könnyebbé teszi a továbbiakban. Nem beszélve arról az esetről amikor ezt a szűk helyet még egy utólagosan felszerelt daruval vagy felépítménnyel is bosszantóvá teszik.
Ha nem csinálsz szerviz ablakot és fölülről nem tudod kiszedni a kulisszát, arról ne is álmodj, hogy egy darabban lefelé ez sikerülni fog. Balról az alváz, jobbról a kipufogódob fogja ezt megakadályozni.
Ha meguntad a kísérletezést, még midig nem késő szerviz ablakot csinálni, vagy, szedd le a váltószelepeket a menetes állító csavarokkal együtt, ügyelve arra, hogy a nyomó tüske ne essen bele a váltóba, vagy a kulisszába !
Megkönnyítheti a visszarakást, még mielőtt leszednéd a helyéről a kulisszát, ha megjegyezed, hogy alsó vagy fölső tartományban volt-e a váltókar. Esetleg a sebváltó fedélnél a csuklót és a tengelyt is össze jelölheted.