A sebváltó szelepek működése ellentétes, vagyis mikor az egyik kapcsol a másik elereszt és fordítva. A sebváltókar oldalirányú átváltásánál mind két irányban szisszenő hang hallható. Viszont a sebváltókar erőteljes előre nyomásánál és hátrahúzásánál a szelepeknek nem kellene sziszegni illetve azok...
Bővebben
Érdeklődnék, hogy L60-as terepes autónál okoz e problémát, hogy elől 13/80X20-as hátul pedig 900X20-as abroncsok vannak felszerelve? A gumik közötti magasság elérés kb. 5 cm. - Kérdésed megválaszolásához hívjuk segítségül a mértant, tehát kerék fordulatonként 15,7cm kerületi különbség van. Az L...
Bővebben
Motor hiba miatt vontatni kellett az L60-ast. Miután elkészült a motor, kiderült az osztómű is rossz, pedig előtte jó volt. Van összefüggés vagy csupán véletlen? - Nagy valószínűséggel igen, van összefüggés ! Alábbi alapszabályokat jobb ha megjegyezzük, ennél a típusnál: Vontatásnál a kardánte...
Bővebben
Olyan problémám lenne hogy amikor bekapcsolom az összkerék hajtást akkor nagyon szökik a levegő és a váltó tetején jön ki. Ez gondolom az O-gyűrűk hibájából adódik. A kérdésem hogy ennek a javításához csak azt a kis fedelet kell levenni amibe belecsatlakozik a levegőcső? Ha igen akkor ehhez kell...
Bővebben
Ha vontatás előtt az osztómű még jó volt, és vontatás után valamelyik tartományban nincs megfelelő meghajtás, akkor már késő erről beszélni, a baj már megtörtént, aminek az oka nagy valószínűséggel az, hogy az osztómű a vontatás közben alsó tartományban maradt.
Ilyenkor az áttétel a bolygóművön...
Bővebben
Ha nagyobb távolságú vontatásra kerül a sor, nem elegendő csak beülni az autóba és követni az előttük haladót. Néhány apró dolog figyelmen kívül hagyása súlyos kiadásba kerülhet.
Ha a motor üzemképes, és a levegőrendszer is hibátlan akkor csak egyszerűen oldjuk a kézifékkart és a váltókart föls...
Bővebben