Tudtad-e? Hogy a kézifékszelep valójában nem kettő, hanem három állású, amelynek harmadik állása a pótkocsifék ellenőrzésére szolgál?! - Az első két állást valószínű mindenki ismeri. Előre tolva a vontató jármű rögzítőféke és a pótkocsi üzemiféke oldva. Hátra felé húzva reteszelésig, az L60-as...
Bővebben
Ha pótkocsit vontatok, milyen állásban kell lennie hátul a levegőcsapoknak, hogy a pótkocsin a fék helyesen működjön?
-
Ha nem vontatsz pótkocsit, a csapok lehetőleg legyenek elzárva, így fölöslegesen nem működik az 1-körös pótkocsi vezérlőszelep.
Ha 2-körös pótkocsit vontatsz, nem kell kin...
Bővebben
Egykörös pótkocsit vontatok, a csapok is nyitva vannak, még sem működik a pótkocsin a fék.
-
Sok vizsgálatot itt nem említek, ami ugyan összefüggésben van a pótkocsi fékkel, azonban azok hibát produkálnak magán a gépesen is, ezért azokat a hibákat az Ifán is észrevennéd.
Tehát tegyük föl, h...
Bővebben