A kézifékszelepem alján eresztett a levegő. Kicseréltem egy felújítottra, de azzal is ugyan az a tünet. Leellenőrizték, azt mondták nincs baja, de kértem másikat és azzal is ereszt. Mi lehet a baj? - A kézifékszelep működése:
Feltermelt levegőnél a kézifékszelep alsó csövében állandó levegőnyo...
Mehr
Billenős autónál emeld föl a platót és támaszd ki erre alkalmas eszközzel. Fix platós autónál sajnos nem volt cél a könnyen szerelhetőség, nem elég, hogy a leszedéshez, még az állításhoz is igen szűken mérték a helyet. A rögzítés oldása után sem tudjuk egyben kiszedni kompletten a vezérlő egységet...
Mehr
A szerencsésebbik eset, ha van a rendszerben elegendő levegő ahhoz, hogy a kézifékkar kiengedésére a rugóerőtároló lazára engedi a kézifékkötelet.
Ilyenkor 2 féle képen akadályozhatjuk meg, hogy a rendszer levegőnyomás esése esetén a kézifékhenger a bowdent megfeszítse.
Az egyik, hogy egyszerűen...
Mehr
Bár nem sejtet a cikk címe különösebb érdeklődést, azért odafigyelést mindenképpen érdemel, főleg a 7 lábú villogó relé, folyamatosan növekvő, de sosem volt elég olcsó ára miatt.
Az ár/érték arány addig senkit nem érdekel, míg e megbízható szerkezet hosszú megbízható pályafutása során egyszer csa...
Mehr
L60-as Ifám van. A gyújtáskapcsolót elfordítom, nem indít, de hallom, hogy kattog valami, minden egyes indításnál. Mi lehet a baj?
-
Sok számos probléma mellett, ( relé hiba, vezeték szakadás a relé után, kontakt hiba, önindító hiba, fogaskoszorú és bendix hiba ) főleg három dolog, ami okozh...
Mehr
A hengerfej gyári lehúzási nyomatéka 160 kN+-10kN
Ez a nyomaték gyári hengerfejtömítésre vonatkozik, attól eltérő tömítésre gyári adat nincs.
Tapasztalatom szerint az utángyártott klingerit tömítéseknek ez a leszorító erő kevés, de lehetőleg ne lépjük át a 180 Kn nyomatékot.
FIGYELEM !
A lehúz...
Mehr
fűtéscsap kinyitva: a kar lefelé állítva
fűtéscsap elzárva : a kar vízszintesen, hátra felé állítva
Mehr
Tudtad-e? Hogy a kézifékszelep valójában nem kettő, hanem három állású, amelynek harmadik állása a pótkocsifék ellenőrzésére szolgál?! - Az első két állást valószínű mindenki ismeri. Előre tolva a vontató jármű rögzítőféke és a pótkocsi üzemiféke oldva. Hátra felé húzva reteszelésig, az L60-as...
Mehr
Ha pótkocsit vontatok, milyen állásban kell lennie hátul a levegőcsapoknak, hogy a pótkocsin a fék helyesen működjön?
-
Ha nem vontatsz pótkocsit, a csapok lehetőleg legyenek elzárva, így fölöslegesen nem működik az 1-körös pótkocsi vezérlőszelep.
Ha 2-körös pótkocsit vontatsz, nem kell kin...
Mehr
Egykörös pótkocsit vontatok, a csapok is nyitva vannak, még sem működik a pótkocsin a fék.
-
Sok vizsgálatot itt nem említek, ami ugyan összefüggésben van a pótkocsi fékkel, azonban azok hibát produkálnak magán a gépesen is, ezért azokat a hibákat az Ifán is észrevennéd.
Tehát tegyük föl, h...
Mehr
Segitséget kérnék ! Az első fékdob alatt a két fékpofa nem egyforma. Az egyiken két ferodol van ,a másikon egy .Mindegy ,hogy melyik hova kerül??? Köszönöm
-
Nem csak az első, de a hátsó tengelyen is más méretű az előrefele néző pofa, mint a hátra felé néző.
Ha már csak a hétköznapi logikát...
Mehr
Jó lenne még egy-két információ. Az, hogy működik, azt jelenti, hogy benyomható a pedál, de keményen, és a kuplung kinyomva ki is emel?
Ha esetleg ez a tünet, első lépésként föltermelt levegőnél, a váltókart át kell kapcsolni alsó fokozatból fölsőbe és onnan vissza . Ez egy egyszerű ellenőrzés, ...
Mehr