Mielőtt a "kulisszát" kiszerelnéd az L60-asról
Billenős autónál emeld föl a platót és támaszd ki erre alkalmas eszközzel. Fix platós autónál sajnos nem volt cél a könnyen szerelhetőség, nem elég, hogy a leszedéshez, még az állításhoz is igen szűken mérték a helyet. A rögzítés oldása után sem tudjuk egyben kiszedni kompletten a vezérlő egységet. Ennek a kellemetlenségnek a kiküszöbölésére szoktam ajánlani egy szerviz ablak kialakítását a rakfelületen, ami nemcsak a kiszerelést, de az igen gyakran előforduló állítási és javítási gondokat is könnyebbé teszi a továbbiakban. Nem beszélve arról az esetről amikor ezt a szűk helyet még egy utólagosan felszerelt daruval vagy felépítménnyel is bosszantóvá teszik.
Ha nem csinálsz szerviz ablakot és fölülről nem tudod kiszedni a kulisszát, arról ne is álmodj, hogy egy darabban lefelé ez sikerülni fog. Balról az alváz, jobbról a kipufogódob fogja ezt megakadályozni.
Ha meguntad a kísérletezést, még midig nem késő szerviz ablakot csinálni, vagy, szedd le a váltószelepeket a menetes állító csavarokkal együtt, ügyelve arra, hogy a nyomó tüske ne essen bele a váltóba, vagy a kulisszába !
Megkönnyítheti a visszarakást, még mielőtt leszednéd a helyéről a kulisszát, ha megjegyezed, hogy alsó vagy fölső tartományban volt-e a váltókar. Esetleg a sebváltó fedélnél a csuklót és a tengelyt is össze jelölheted.
Ha nem csinálsz szerviz ablakot és fölülről nem tudod kiszedni a kulisszát, arról ne is álmodj, hogy egy darabban lefelé ez sikerülni fog. Balról az alváz, jobbról a kipufogódob fogja ezt megakadályozni.
Ha meguntad a kísérletezést, még midig nem késő szerviz ablakot csinálni, vagy, szedd le a váltószelepeket a menetes állító csavarokkal együtt, ügyelve arra, hogy a nyomó tüske ne essen bele a váltóba, vagy a kulisszába !
Megkönnyítheti a visszarakást, még mielőtt leszednéd a helyéről a kulisszát, ha megjegyezed, hogy alsó vagy fölső tartományban volt-e a váltókar. Esetleg a sebváltó fedélnél a csuklót és a tengelyt is össze jelölheted.