X

Levegő szökés az osztómű házon keresztül

Back to previous page.
Tags
1-körös, 190-195 bár, 2-körös, 3-körös, 6-os, adagoló, adatok, agy, alacsony, alapjárat, alkatr, alkatrrész, alkatrész, alsó, alvázszám, anya, befecskendezés, bendix, besül, betét, beállítás, biztonságiszelep, csap, csavar, csere, datok, dugattyú, dugattyű, eldugul, elereszt, elgurul, ellenőr, elromlik, elromlott, előtöltés, ep szelep, ereszt, erő, erősít, eszik, fedél, feltöltés, fogas, fogaskoszorú, fogyasztás, folyik, fontos, forgatónyomaték, furat, fék, fékbetét, fékdob, fékhenger, fékmunkahenger, fékpofa, fékszelep, fölső, főlső, gumiméret, gyújtás, gyűrű, gázolaj, hajtóműolaj, hatos, helye, henger, hengerfej, hiba, hibás, hol talál, ház, hüvely, index, indító, irány, izzít, javít, javítás, jelző, kapcsoló, kartergáz, kemény, kerék, kerékfékhenger, keréktőcsavar, kevés, kinyomó, kiold, kiszedése, kiszerelés, kompr, kompresszor, kopott, kormány, kormánymű, koszorú, kulissza, kuplung, kuplungtárcsa, kábel, kézi, kézifék, kézifék henger, kézifékszelep, körös, különböző, l60-as, l60.fűtéscsap.fűtés, lamella, lehúzás, levegő, levegőcsap, levegőszelep, levegőszűrő, lámpa, légszűrő, légszűrőbetét, löket, magasság, megállapítás, megég, motor, motorolaj, motorolajszűrő, motorszám, munkahenger, , működés, műszaki, nem alszik el, nem emel ki, nem jön le, nyomaték, nyomás, nívópálca, olaj, olajcsere, olajnyomás, olajszint, omega, osztó, osztómű, perem, persely, pofa, porlasztó, pólus, pótkocsi, ragad, relé, reped, rossz, rugó, rugóerőtároló, rugós, rugósgyűrű, rögzítő, rögzítőfék, sebesség, sebváltó, sokat, sorrend, szakad, szegecs, szelep, szelephézag, szerel, szerelés, szerkezet, szerl, szervó, szilánk, szivattyú, szrerel, szétszedés, szökik, szűrő, szűrőház, sűl, tegely, teljesítmény, terep, terepes, terepváltó, termel, tárcsa, tárol, tároló, típus, tökremegy, törik, veszting, vezérlő, villog, villogó, világít, vizsgálat, vontat, vontatás, váltó, váltókar, áram, áramtalanító, átmérő, ég, önindító, útszelep, üzemanyag, üzemi,

 

Olyan problémám lenne hogy amikor bekapcsolom az összkerék hajtást akkor nagyon szökik a levegő és a váltó tetején jön ki. Ez gondolom az O-gyűrűk hibájából adódik. A kérdésem hogy ennek a javításához csak azt a kis fedelet kell levenni amibe belecsatlakozik a levegőcső? Ha igen akkor ehhez kell valami célszerszám? Mert ha nem nehéz leszedni ezt is szeretném megcsináltatni veled.

-

Szia ! Egy kicsit azért össze zavartál. Amikor azt említed, hogy bekapcsolod az összkerék hajtást, akkor pontosan mit csinálsz? Alsóba kapcsolsz a váltókarral? Mert hát az autó fölsőben is összkerék hajtásban van. Vagy difizárat kapcsolsz a műszerfalon? Az meg nem vezérel ki levegőt sem az alapváltóba sem az osztómű hátsó kapcsoló hengerébe, ha arra gondoltál.
A sebváltókar kapcsolásánál mehet levegő a szelepeken keresztül az alapváltóba, vagy a kapcsoló hengeren keresztül az osztóműbe. A difizár kapcsolásnál pedig az első és hátsó hidakba illetve az osztóműbe. Már csak az a kérdés, a fentiek közül pontosan melyik verzió? Egyébként meg a fent említettek javításához,egyikhez sem kell célszerszám. Segíts, hogy segíthessek.

-

Szia, elnézést egy kicsit félreinformáltalak, mert az osztóműből szökik a levegő ha bekapcsolom a difizárat.

-

Szia! Akkor az osztóműben lévő alsó tengelyzár hüvely O gyűrűje vagy a hüvely fala sérült. Ez esetben, emailedre küldöm mit szedj le és mit ne szedj le fölöslegesen. Nem nagy dolog, és valószínüleg nem is nagy költség.