Levegő szökés az osztómű házon keresztül
Olyan problémám lenne hogy amikor bekapcsolom az összkerék hajtást akkor nagyon szökik a levegő és a váltó tetején jön ki. Ez gondolom az O-gyűrűk hibájából adódik. A kérdésem hogy ennek a javításához csak azt a kis fedelet kell levenni amibe belecsatlakozik a levegőcső? Ha igen akkor ehhez kell valami célszerszám? Mert ha nem nehéz leszedni ezt is szeretném megcsináltatni veled.
-
Szia ! Egy kicsit azért össze zavartál. Amikor azt említed, hogy bekapcsolod az összkerék hajtást, akkor pontosan mit csinálsz? Alsóba kapcsolsz a váltókarral? Mert hát az autó fölsőben is összkerék hajtásban van. Vagy difizárat kapcsolsz a műszerfalon? Az meg nem vezérel ki levegőt sem az alapváltóba sem az osztómű hátsó kapcsoló hengerébe, ha arra gondoltál.
A sebváltókar kapcsolásánál mehet levegő a szelepeken keresztül az alapváltóba, vagy a kapcsoló hengeren keresztül az osztóműbe. A difizár kapcsolásnál pedig az első és hátsó hidakba illetve az osztóműbe. Már csak az a kérdés, a fentiek közül pontosan melyik verzió? Egyébként meg a fent említettek javításához,egyikhez sem kell célszerszám. Segíts, hogy segíthessek.
-
Szia, elnézést egy kicsit félreinformáltalak, mert az osztóműből szökik a levegő ha bekapcsolom a difizárat.
-
Szia! Akkor az osztóműben lévő alsó tengelyzár hüvely O gyűrűje vagy a hüvely fala sérült. Ez esetben, emailedre küldöm mit szedj le és mit ne szedj le fölöslegesen. Nem nagy dolog, és valószínüleg nem is nagy költség.