IFA L60-as kézifékszelep működése.
Back to previous page.
Search in articles
Tags
1-körös,
190-195 bár,
2-körös,
3-körös,
6-os,
adagoló,
adatok,
agy,
alacsony,
alapjárat,
alkatr,
alkatrrész,
alkatrész,
alsó,
alvázszám,
anya,
befecskendezés,
bendix,
besül,
betét,
beállítás,
biztonságiszelep,
csap,
csavar,
csere,
datok,
dugattyú,
dugattyű,
eldugul,
elereszt,
elgurul,
ellenőr,
elromlik,
elromlott,
előtöltés,
ep szelep,
ereszt,
erő,
erősít,
eszik,
fedél,
feltöltés,
fogas,
fogaskoszorú,
fogyasztás,
folyik,
fontos,
forgatónyomaték,
furat,
fék,
fékbetét,
fékdob,
fékhenger,
fékmunkahenger,
fékpofa,
fékszelep,
fölső,
főlső,
gumiméret,
gyújtás,
gyűrű,
gázolaj,
hajtóműolaj,
hatos,
helye,
henger,
hengerfej,
hiba,
hibás,
hol talál,
ház,
hüvely,
index,
indító,
irány,
izzít,
javít,
javítás,
jelző,
kapcsoló,
kartergáz,
kemény,
kerék,
kerékfékhenger,
keréktőcsavar,
kevés,
kinyomó,
kiold,
kiszedése,
kiszerelés,
kompr,
kompresszor,
kopott,
kormány,
kormánymű,
koszorú,
kulissza,
kuplung,
kuplungtárcsa,
kábel,
kézi,
kézifék,
kézifék henger,
kézifékszelep,
körös,
különböző,
l60-as,
l60.fűtéscsap.fűtés,
lamella,
lehúzás,
levegő,
levegőcsap,
levegőszelep,
levegőszűrő,
lámpa,
légszűrő,
légszűrőbetét,
löket,
magasság,
megállapítás,
megég,
motor,
motorolaj,
motorolajszűrő,
motorszám,
munkahenger,
mű,
működés,
műszaki,
nem alszik el,
nem emel ki,
nem jön le,
nyomaték,
nyomás,
nívópálca,
olaj,
olajcsere,
olajnyomás,
olajszint,
omega,
osztó,
osztómű,
perem,
persely,
pofa,
porlasztó,
pólus,
pótkocsi,
ragad,
relé,
reped,
rossz,
rugó,
rugóerőtároló,
rugós,
rugósgyűrű,
rögzítő,
rögzítőfék,
sebesség,
sebváltó,
sokat,
sorrend,
szakad,
szegecs,
szelep,
szelephézag,
szerel,
szerelés,
szerkezet,
szerl,
szervó,
szilánk,
szivattyú,
szrerel,
szétszedés,
szökik,
szűrő,
szűrőház,
sűl,
tegely,
teljesítmény,
terep,
terepes,
terepváltó,
termel,
tárcsa,
tárol,
tároló,
típus,
tökremegy,
törik,
veszting,
vezérlő,
villog,
villogó,
világít,
vizsgálat,
vontat,
vontatás,
váltó,
váltókar,
áram,
áramtalanító,
átmérő,
ég,
önindító,
útszelep,
üzemanyag,
üzemi,
Tudtad-e? Hogy a kézifékszelep valójában nem kettő, hanem három állású, amelynek harmadik állása a pótkocsifék ellenőrzésére szolgál?!
-
Az első két állást valószínű mindenki ismeri.
Előre tolva a vontató jármű rögzítőféke és a pótkocsi üzemiféke oldva.
Hátra felé húzva reteszelésig, az L60-as rögzítőféke és a pótkocsi üzemiféke meghúzva.
Teljesen hátrahúzva (vizsgálati helyzet), az L60-as rögzítőféke meghúzva, a pótkocsi üzemiféke kieresztve.
Ezzel a művelettel gyorsan és kevesebb levegő veszteséggel leellenőrizhető a vontató jármű fék kivezérlése és a pótkocsi üzemiféke.