Érdeklődnék, hogy L60-as terepes autónál okoz e problémát, hogy elől 13/80X20-as hátul pedig 900X20-as abroncsok vannak felszerelve? A gumik közötti magasság elérés kb. 5 cm. - Kérdésed megválaszolásához hívjuk segítségül a mértant, tehát kerék fordulatonként 15,7cm kerületi különbség van. Az L...
Bővebben
A kézifékszelepem alján eresztett a levegő. Kicseréltem egy felújítottra, de azzal is ugyan az a tünet. Leellenőrizték, azt mondták nincs baja, de kértem másikat és azzal is ereszt. Mi lehet a baj? - A kézifékszelep működése:
Feltermelt levegőnél a kézifékszelep alsó csövében állandó levegőnyo...
Bővebben
Hogyan állapíthatom meg a hibát ha az EP szelepek nem működnek?
-
Az EP szelep két fontos részből áll. Az elektromos mágnesből vagy tekercsből és a mechanikus szelepből.
Az EP szelepet ellenőrizzük le úgy, hogy egyik pólusára pozitív a másik pólusára negatív 24v-os áramot adunk. A jól működ...
Bővebben
Ha vontatás előtt az osztómű még jó volt, és vontatás után valamelyik tartományban nincs megfelelő meghajtás, akkor már késő erről beszélni, a baj már megtörtént, aminek az oka nagy valószínűséggel az, hogy az osztómű a vontatás közben alsó tartományban maradt.
Ilyenkor az áttétel a bolygóművön...
Bővebben
Ha nagyobb távolságú vontatásra kerül a sor, nem elegendő csak beülni az autóba és követni az előttük haladót. Néhány apró dolog figyelmen kívül hagyása súlyos kiadásba kerülhet.
Ha a motor üzemképes, és a levegőrendszer is hibátlan akkor csak egyszerűen oldjuk a kézifékkart és a váltókart föls...
Bővebben
Nem rég vettem egy L60-as Ifát. Mikor motorolajat cseréltem és szűrőt, a szűrőházban csak egy rugó volt a betéten kívül. Nem kellene a rugó és a betét közé valamilyen alátét is?
-
Igen van egy tömítő sapka, ami fontos, hogy nem csak egy egyszerű alátét.
Az eredeti alkatrész 2db O-gyűrű seg...
Bővebben