Érdeklődnék, hogy L60-as terepes autónál okoz e problémát, hogy elől 13/80X20-as hátul pedig 900X20-as abroncsok vannak felszerelve? A gumik közötti magasság elérés kb. 5 cm. - Kérdésed megválaszolásához hívjuk segítségül a mértant, tehát kerék fordulatonként 15,7cm kerületi különbség van. Az L...
Bővebben
Nekem olyan kérdésem lenne,hogy a rugótárolót lehet házilag szerelni vagy szakműhely szükséges?Valamilyen tömítés gondja lehet mert amikor a fékeket cseréltem akkor vettem észre,hogy a felrakott porvédő gumi harangot felfújta lassan. - Erre, mint szerelő, ha azt a választ adnám, nyilvános hely...
Bővebben
Hengerfej tömítéseket cserélt az Ifámon, egy szerelő. Mikor lehúzta a hengerfejeket, az egyik hengerfej elrepedt a kis csavarnál a fagydugó felé. Azt mondta, hogy az L60-asnál ez előfordul, így hát vettem rá egy másikat. Három hét múlva az is elrepedt és most az összerakás után két hónappal késő...
Bővebben
A szerencsésebbik eset, ha van a rendszerben elegendő levegő ahhoz, hogy a kézifékkar kiengedésére a rugóerőtároló lazára engedi a kézifékkötelet.
Ilyenkor 2 féle képen akadályozhatjuk meg, hogy a rendszer levegőnyomás esése esetén a kézifékhenger a bowdent megfeszítse.
Az egyik, hogy egyszerűen...
Bővebben
A hengerfej gyári lehúzási nyomatéka 160 kN+-10kN
Ez a nyomaték gyári hengerfejtömítésre vonatkozik, attól eltérő tömítésre gyári adat nincs.
Tapasztalatom szerint az utángyártott klingerit tömítéseknek ez a leszorító erő kevés, de lehetőleg ne lépjük át a 180 Kn nyomatékot.
FIGYELEM !
A lehúz...
Bővebben
Tudtad-e? Hogy a kézifékszelep valójában nem kettő, hanem három állású, amelynek harmadik állása a pótkocsifék ellenőrzésére szolgál?! - Az első két állást valószínű mindenki ismeri. Előre tolva a vontató jármű rögzítőféke és a pótkocsi üzemiféke oldva. Hátra felé húzva reteszelésig, az L60-as...
Bővebben