X
Húsvéti nyitvatartás!

Tisztelt Vásárlóink!

Üzletünk Március 29. és Április 1. között zárva tart.

Mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket kívánunk!

X

Kormánymű kiszedése

Vissza az előző oldalra.
Címkék
1-körös, 190-195 bár, 2-körös, 3-körös, 6-os, adagoló, adatok, agy, alacsony, alapjárat, alkatr, alkatrrész, alkatrész, alsó, alvázszám, anya, befecskendezés, bendix, besül, betét, beállítás, biztonságiszelep, csap, csavar, csere, datok, dugattyú, dugattyű, eldugul, elereszt, elgurul, ellenőr, elromlik, elromlott, előtöltés, ep szelep, ereszt, erő, erősít, eszik, fedél, feltöltés, fogas, fogaskoszorú, fogyasztás, folyik, fontos, forgatónyomaték, furat, fék, fékbetét, fékdob, fékhenger, fékmunkahenger, fékpofa, fékszelep, fölső, főlső, gumiméret, gyújtás, gyűrű, gázolaj, hajtóműolaj, hatos, helye, henger, hengerfej, hiba, hibás, hol talál, ház, hüvely, index, indító, irány, izzít, javít, javítás, jelző, kapcsoló, kartergáz, kemény, kerék, kerékfékhenger, keréktőcsavar, kevés, kinyomó, kiold, kiszedése, kiszerelés, kompr, kompresszor, kopott, kormány, kormánymű, koszorú, kulissza, kuplung, kuplungtárcsa, kábel, kézi, kézifék, kézifék henger, kézifékszelep, körös, különböző, l60-as, l60.fűtéscsap.fűtés, lamella, lehúzás, levegő, levegőcsap, levegőszelep, levegőszűrő, lámpa, légszűrő, légszűrőbetét, löket, magasság, megállapítás, megég, motor, motorolaj, motorolajszűrő, motorszám, munkahenger, , működés, műszaki, nem alszik el, nem emel ki, nem jön le, nyomaték, nyomás, nívópálca, olaj, olajcsere, olajnyomás, olajszint, omega, osztó, osztómű, perem, persely, pofa, porlasztó, pólus, pótkocsi, ragad, relé, reped, rossz, rugó, rugóerőtároló, rugós, rugósgyűrű, rögzítő, rögzítőfék, sebesség, sebváltó, sokat, sorrend, szakad, szegecs, szelep, szelephézag, szerel, szerelés, szerkezet, szerl, szervó, szilánk, szivattyú, szrerel, szétszedés, szökik, szűrő, szűrőház, sűl, tegely, teljesítmény, terep, terepes, terepváltó, termel, tárcsa, tárol, tároló, típus, tökremegy, törik, veszting, vezérlő, villog, villogó, világít, vizsgálat, vontat, vontatás, váltó, váltókar, áram, áramtalanító, átmérő, ég, önindító, útszelep, üzemanyag, üzemi,

 

A kormánymű kiszedésénél van valami amire érdemes oda figyelni, mert megkönnyíti a visszaszerelést?

-

Igen, van. Ha nem szükséges levenni az irányítókart, akkor inkább a tolórúd gömbfejét üsd ki az irányítókarból, mert szétütheted a kormánymű belsejét, ha nincs kitámasztva a pitman tengely. Ha mégis le kell venni, akkor leveheted a helyén is a pitmantegelyről, de akkor ki kell támasztanod a tengelyt, nehogy az addig jó kormányművet ezzel rontsd el vagy okozz egy újabb hibát.
Ha szétszedés előtt a hiraulikus véghatárolások rendben a helyükön voltak (mindkét irányban ütközésig viszi a szervó a forgóagyat de attól nem tovább) akkor is érdemes szétszedéskor az irányítókar jelölését ellenőrizni a pitman tengelyhez, vagy jelöld össze őket. Ugyanis nem ritkaság, hogy nincsenek jelen és a rosszul rárakott irányítókarhoz van beállítva a véghatárolás, így az mikor visszarakásnál a helyére kerül fogod majd tapasztalni, hogy egyik irányban nem fordít eleget, viszont a másik irányba akár el is hajlíthatja a szervó az irányítókart (ami gyárilag egyébként is be van hajlítva).
Visszarakásnál jól jöhet ha leszedés előtt bejelölöd a kormánycsukló és kormánytengely helyzetét is, hogy a kormányküllőd ugyanúgy álljon.
A két olajcsövet hollandernél kösd le és dugózd le, hogy az olaj ne folyjon ki.
A négy fölfogatócsavarból 3-at könnyen kiszedheted. Az alsó-első csavarhoz csak spéci kulccsal férsz hozzá, ezt kiválthatod egy 30-as dugókulcsra hegesztett erős keresztszárral.