X

Kuplung nem emel ki

Zurück zur vorherigen Seite.
Stictworte
1-körös, 190-195 bár, 2-körös, 3-körös, 6-os, adagoló, adatok, agy, alacsony, alapjárat, alkatr, alkatrrész, alkatrész, alsó, alvázszám, anya, befecskendezés, bendix, besül, betét, beállítás, biztonságiszelep, csap, csavar, csere, datok, dugattyú, dugattyű, eldugul, elereszt, elgurul, ellenőr, elromlik, elromlott, előtöltés, ep szelep, ereszt, erő, erősít, eszik, fedél, feltöltés, fogas, fogaskoszorú, fogyasztás, folyik, fontos, forgatónyomaték, furat, fék, fékbetét, fékdob, fékhenger, fékmunkahenger, fékpofa, fékszelep, fölső, főlső, gumiméret, gyújtás, gyűrű, gázolaj, hajtóműolaj, hatos, helye, henger, hengerfej, hiba, hibás, hol talál, ház, hüvely, index, indító, irány, izzít, javít, javítás, jelző, kapcsoló, kartergáz, kemény, kerék, kerékfékhenger, keréktőcsavar, kevés, kinyomó, kiold, kiszedése, kiszerelés, kompr, kompresszor, kopott, kormány, kormánymű, koszorú, kulissza, kuplung, kuplungtárcsa, kábel, kézi, kézifék, kézifék henger, kézifékszelep, körös, különböző, l60-as, l60.fűtéscsap.fűtés, lamella, lehúzás, levegő, levegőcsap, levegőszelep, levegőszűrő, lámpa, légszűrő, légszűrőbetét, löket, magasság, megállapítás, megég, motor, motorolaj, motorolajszűrő, motorszám, munkahenger, , működés, műszaki, nem alszik el, nem emel ki, nem jön le, nyomaték, nyomás, nívópálca, olaj, olajcsere, olajnyomás, olajszint, omega, osztó, osztómű, perem, persely, pofa, porlasztó, pólus, pótkocsi, ragad, relé, reped, rossz, rugó, rugóerőtároló, rugós, rugósgyűrű, rögzítő, rögzítőfék, sebesség, sebváltó, sokat, sorrend, szakad, szegecs, szelep, szelephézag, szerel, szerelés, szerkezet, szerl, szervó, szilánk, szivattyú, szrerel, szétszedés, szökik, szűrő, szűrőház, sűl, tegely, teljesítmény, terep, terepes, terepváltó, termel, tárcsa, tárol, tároló, típus, tökremegy, törik, veszting, vezérlő, villog, villogó, világít, vizsgálat, vontat, vontatás, váltó, váltókar, áram, áramtalanító, átmérő, ég, önindító, útszelep, üzemanyag, üzemi,

L60-as ifa-nál mitől fordul elő, hogy hosszú állás után a kuplungtárcsa felragad a lendítőkerékre? Kopott valami v természetes? Segítségeteket köszönöm!

-

Az L60-as Ifa kuplungtárcsa ragadása hosszú állás után nincs összefüggésben a kopással. Ha újra cserélnéd ki ,hosszú idő múlva az is összeragadna. A titok az NDK tárcsa anyagában rejlik, mely nagy mennyiségben tartalmaz azbeszt fonalat, amely jól szívja magába a nedvességet. A nedvesség bejuthat a levegő páratartalmával, vagy csapadék formájában. E káros behatások védelmére találták ki a gumi záródugót amely nem 100%-os védelem de késlelteti eme kellemetlen helyzet kialakulását. A záródugót az alkatrész oldalon kereshetsz, a helyét pedig megtalálod a kuplungharangon és mellette a lendkerékházon, ami a bal hátsó motortartó bak fölött helyezkedik el. Ha ez alapján sem találod a nyílást akkor az a lyuk az, ahol csavarhúzóval próbálod a fogaskoszorút elfordulásra bírni, mikor az önindítód már lassan minden fogat ledarált. Vagy cserélhetnél kuplungtárcsát utángyártottra, de az biztos nem menne el 1millió km-t. Ugyanis sok más dolog mellett kuplungtárcsát azt tudtak gyártani az NDK-ban. Szóval választod a kellemetlenséget vagy szerelsz és csak szerelsz. De még mielőtt belekötne valaki hogy e miatt is szét kell szednie, legközelebb azt is elmondom ha valakit érdekel hogyan szüntessük meg a problémát 1 perc alatt. Remélem sokat segítettem, sziasztok!