X

IFA L60-as hengerfej lehúzása

Vissza az előző oldalra.
Címkék
1-körös, 190-195 bár, 2-körös, 3-körös, 6-os, adagoló, adatok, agy, alacsony, alapjárat, alkatr, alkatrrész, alkatrész, alsó, alvázszám, anya, befecskendezés, bendix, besül, betét, beállítás, biztonságiszelep, csap, csavar, csere, datok, dugattyú, dugattyű, eldugul, elereszt, elgurul, ellenőr, elromlik, elromlott, előtöltés, ep szelep, ereszt, erő, erősít, eszik, fedél, feltöltés, fogas, fogaskoszorú, fogyasztás, folyik, fontos, forgatónyomaték, furat, fék, fékbetét, fékdob, fékhenger, fékmunkahenger, fékpofa, fékszelep, fölső, főlső, gumiméret, gyújtás, gyűrű, gázolaj, hajtóműolaj, hatos, helye, henger, hengerfej, hiba, hibás, hol talál, ház, hüvely, index, indító, irány, izzít, javít, javítás, jelző, kapcsoló, kartergáz, kemény, kerék, kerékfékhenger, keréktőcsavar, kevés, kinyomó, kiold, kiszedése, kiszerelés, kompr, kompresszor, kopott, kormány, kormánymű, koszorú, kulissza, kuplung, kuplungtárcsa, kábel, kézi, kézifék, kézifék henger, kézifékszelep, körös, különböző, l60-as, l60.fűtéscsap.fűtés, lamella, lehúzás, levegő, levegőcsap, levegőszelep, levegőszűrő, lámpa, légszűrő, légszűrőbetét, löket, magasság, megállapítás, megég, motor, motorolaj, motorolajszűrő, motorszám, munkahenger, , működés, műszaki, nem alszik el, nem emel ki, nem jön le, nyomaték, nyomás, nívópálca, olaj, olajcsere, olajnyomás, olajszint, omega, osztó, osztómű, perem, persely, pofa, porlasztó, pólus, pótkocsi, ragad, relé, reped, rossz, rugó, rugóerőtároló, rugós, rugósgyűrű, rögzítő, rögzítőfék, sebesség, sebváltó, sokat, sorrend, szakad, szegecs, szelep, szelephézag, szerel, szerelés, szerkezet, szerl, szervó, szilánk, szivattyú, szrerel, szétszedés, szökik, szűrő, szűrőház, sűl, tegely, teljesítmény, terep, terepes, terepváltó, termel, tárcsa, tárol, tároló, típus, tökremegy, törik, veszting, vezérlő, villog, villogó, világít, vizsgálat, vontat, vontatás, váltó, váltókar, áram, áramtalanító, átmérő, ég, önindító, útszelep, üzemanyag, üzemi,

A hengerfej gyári lehúzási nyomatéka 160 kN+-10kN
Ez a nyomaték gyári hengerfejtömítésre vonatkozik, attól eltérő tömítésre gyári adat nincs.
Tapasztalatom szerint az utángyártott klingerit tömítéseknek ez a leszorító erő kevés, de lehetőleg ne lépjük át a 180 Kn nyomatékot.
FIGYELEM !
A lehúzásnak gyári, nem erősített hengerfejnél, klingerit tömítéssel, már 160 Kn is repedéshez vezet.
Lehetőség szerint, hogy károsodás nélkül és tartósabb eredményt érjünk el, a hengerfej megerősítését ajánlom, amit a műhelyünkben pár óra alatt elvégzünk. (termék- árlista)
Továbbá az utángyártott fémtömítés keménysége miatt sem elegendő a 160 kN, mivel még 180 kN nyomatéknál sem mélyed bele a hüvely pereme a tömítésbe. De ebben az esetben sem szabad a nyomatékot 180 kN fölé emelni, mivel a fent említett mindkét esetben, nagyobb a hüvely perem leszakadásának a veszélye !
Lehúzási sorrend:
Az óra mutató járásával megegyezően minden lehúzott csavar után következő 3. csavar. Az első csavar lehúzása a porlasztó sarkánál lévő kis csavartól számított harmadik csavar.
Ebből adódóan az utolsó lehúzott csavar mindig a porlasztó sarkánál lévő kis csavar legyen !
A lehúzást három lépcsőben kell elvégezni.