X

Kézifék magától kiold

Back to previous page.
Tags
1-körös, 190-195 bár, 2-körös, 3-körös, 6-os, adagoló, adatok, agy, alacsony, alapjárat, alkatr, alkatrrész, alkatrész, alsó, alvázszám, anya, befecskendezés, bendix, besül, betét, beállítás, biztonságiszelep, csap, csavar, csere, datok, dugattyú, dugattyű, eldugul, elereszt, elgurul, ellenőr, elromlik, elromlott, előtöltés, ep szelep, ereszt, erő, erősít, eszik, fedél, feltöltés, fogas, fogaskoszorú, fogyasztás, folyik, fontos, forgatónyomaték, furat, fék, fékbetét, fékdob, fékhenger, fékmunkahenger, fékpofa, fékszelep, fölső, főlső, gumiméret, gyújtás, gyűrű, gázolaj, hajtóműolaj, hatos, helye, henger, hengerfej, hiba, hibás, hol talál, ház, hüvely, index, indító, irány, izzít, javít, javítás, jelző, kapcsoló, kartergáz, kemény, kerék, kerékfékhenger, keréktőcsavar, kevés, kinyomó, kiold, kiszedése, kiszerelés, kompr, kompresszor, kopott, kormány, kormánymű, koszorú, kulissza, kuplung, kuplungtárcsa, kábel, kézi, kézifék, kézifék henger, kézifékszelep, körös, különböző, l60-as, l60.fűtéscsap.fűtés, lamella, lehúzás, levegő, levegőcsap, levegőszelep, levegőszűrő, lámpa, légszűrő, légszűrőbetét, löket, magasság, megállapítás, megég, motor, motorolaj, motorolajszűrő, motorszám, munkahenger, , működés, műszaki, nem alszik el, nem emel ki, nem jön le, nyomaték, nyomás, nívópálca, olaj, olajcsere, olajnyomás, olajszint, omega, osztó, osztómű, perem, persely, pofa, porlasztó, pólus, pótkocsi, ragad, relé, reped, rossz, rugó, rugóerőtároló, rugós, rugósgyűrű, rögzítő, rögzítőfék, sebesség, sebváltó, sokat, sorrend, szakad, szegecs, szelep, szelephézag, szerel, szerelés, szerkezet, szerl, szervó, szilánk, szivattyú, szrerel, szétszedés, szökik, szűrő, szűrőház, sűl, tegely, teljesítmény, terep, terepes, terepváltó, termel, tárcsa, tárol, tároló, típus, tökremegy, törik, veszting, vezérlő, villog, villogó, világít, vizsgálat, vontat, vontatás, váltó, váltókar, áram, áramtalanító, átmérő, ég, önindító, útszelep, üzemanyag, üzemi,

Van egy gondom a kézifékkel. Mostanában azt csinálja, hogy behúzom és egy pár perc múlva kiold. Már kétszer is elgurult, mi lehet a baj?

-

A baj nem túl nagy, csak az amit okozhat. A kézifékszelepeddel van a probléma. Ha meg akarsz győződni róla, húzd be a kéziféket, ékeld ki az autót, majd vedd le a csövet az egyik rugóerőtárolóról. Normális esetben ilyenkor nincs levegő benne. Ha a csőből levegő kezd el szivárogni akkor a kézifékszelep már el is kezdte ráereszteni a levegőt. Ha visszacsavarod a levegőcsövet, kis idő múlva láthatod is ahogy lassan lazára engedi a kötelet. De az is lehet, hogy éppen nem csinálja, ilyenkor ismételd meg a műveletet. A levegőcsövet sem muszáj levenni, csak türelmesen megvárni, míg lassan ki nem old, amit hallhatsz is és láthatsz is. Ha még sem jönne elő a hiba, sajnos nem azt jelenti, hogy megjavult. Az ellenőrzés arra való, hogy meggyőződj a leírtakról, de a kezdeti szakaszban a jelenség egyébként is ritka alkalmanként kezd előfordulni, majd egyre gyakrabban. Ez a típus hibája, a kézifékszelepet így is úgy is cserélned kell, ne várd meg míg nagy baj nem lesz!
Addig is az ék legyen veled !